Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στην ιστοσελίδα, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.


Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα είδος;

Αρχικά πρέπει επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή να αποστείλετε ένα σχετικό mail, στο οποίο θα αναφέρονται αναλυτικά τα προϊόντα προς επιστροφή ή αλλαγή καθώς και ο λόγος της επιστροφής. Σημειώνεται ότι ένα προϊόν είναι δυνατόν να επιστραφεί ή να αλλαχθεί εφόσον οι εσωτερικές ετικέτες είναι άθικτες και το ίδιο το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί (πλυθεί/σιδερωθεί).

 Στη συνέχεια η επιστροφή μπορεί να γίνει:

  •     Μέσω Courier
  •     Από εσάς σε κάποιο κατάστημα ΑΝΕΜΟΣ.


Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Πρέπει να πληρώσω για να επιστρέψω κάποιο είδος;

Εφόσον το προϊόν επιστρέφεται ή αλλάσεται διότι είναι ελλατωματικό ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με νέα έξοδα αποστολής. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.


Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Eφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι η επιστροφή θεωρείται έγκυρη και θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Άμεση επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας εφόσον είχατε πραγματοποιήσει την αγορά σας με online πληρωμή. Η διαδικασία διαρκεί 2-3 ημέρες , ωστόστο μπορεί να διαρκέσει εώς και 20 ημέρες σε περιπτώση συναλλαγής εκτός Ελλάδος.
  • Σε περίπτωση που η συναλλαγή είχε πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή , ο πελάτης μπορεί να λάβει πίσω τα χρήματα του από οποιοδήποτε κατάστημα ΑΝΕΜΟΣ στο οποίο και θα επιστρέψει το προϊόν μαζί με την σχετική απόδειξη αγοράς. Ειδάλλως ο πελάτης λαμβάνει τα χρήματα του με κατάθεση σε έναν λογαριασμό τραπέζης της επιλογής του, αφού έχει επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρετησης πελατών.



Τι πρέπει να κάνω εάν το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο;

Επικοινωνήστε με το εξυπηρέτηση πελατών και θα επιλύσουμε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό.


Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων


Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από την Εταιρεία ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό κ